Palaute ja kehitysideat

Otamme mielellämme vastaan kehitysideoita ja palautetta toiminnastamme. Voit antaa palautteen/kehitysideat nimettömänä. Ilmoita sähköpostiosoitteesi tai nimesi ja postiosoitteesi, jos toivot vastausta.

Tietosuojasyistä älä mainitse palautteessa luottamuksellisia tietoja omasta tai kenenkään muun hoidosta.

Jos haluat kysyä hoitoon/palveluun liittyvistä asioista ota yhteys yksikköösi. Yhteystietoja voi hakea Yhteystiedot-sivulta.

Hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn täyttäessäsi omat henkilötietosi ja lähettäessäsi palautteen meille. Löydät organisaation tietoturvapolitiikan ja rekisteriselosteet sivulta Tietosuoja.

Palaute/kehitysideat menevät sivustovastaavallemme, joka puolestaan välittää palautteen asiasta vastaavalle henkilölle. 

Palautetta palveluistamme voit antaa myös Malmin alueella uloskäyntien yhteydessä olevilla asiakaspalauteautomaateilla heti käyntisi jälkeen. Sivu Asiakastyytyväisyys julkaisee palautelaitteiden tulokset kuukausittain.

Palaute

Täytä seuraavat kohdat, mikäli toivot vastausta

Täyttämällä yhteystietosi ja lähettämällä palautteen hyväksyt henkilötietojesi käsittelyn.

Sähköpostiosoite, mikäli haluat vastauksen s-postitse
Postiosoite, mikäli haluat vastauksen postitse
Viimeksi muokattu 11.12.2019